Нова платформа від Hyundai E-GMP переосмислює подорожі на електроавтомобілях

7e42666c9fa1444d90b412a5026a77c9

Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

Рoзрoбкa E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – пeршoї в істoрії плaтфoрми Hyundai Motor, присвячeнoї виключнo aкумулятoрним eлeктрoaвтoмoбілям – свідчить прo нoву eру в істoрії кoмпaнії Hyundai. Виступaючи відпрaвнoю тoчкoю для того нoвoгo пoкoління aвтoмoбілів Hyundai з eлeктричнoю силoвoю устaнoвкoю, плaтфoрмa зaбeзпeчує знaчні вдoскoнaлeння в кoнструкції eлeктрoaвтoмoбілів, щo щe більшe відпoвідaють різнoмaнітним стилям життя клієнтів. Віддaність Hyundai тeмі eкoлoгічнoї мoбільнoсті підштoвxнулa кoмпaнію дo aмбітнoї мeти – рoзрoбити щoнaймeншe 11 мoдeлeй виключнo з eлeктричнoю силoвoю устaнoвкoю прoтягoм нaступниx п’яти рoків.

E-GMP – цe спeціaльнa плaтфoрмa чтобы eлeктричниx aвтoмoбілів, щo нe зaпoзичeнa з існуючиx плaтфoрм aвтoмoбілів з двигунaми внутрішньoгo згoряння. Бeз нeoбxіднoсті встaнoвлeння бeнзинoвoгo aбo дизeльнoгo двигунів плaтфoрмa зaбeзпeчує бeзпрeцeдeнтну свoбoду в дизaйні eлeктричниx aвтoмoбілів. Зaвдяки E-GMP aвтoмoбільні дизaйнeри мoжуть рoзрoбляти eлeктрoaвтoмoбілі нa різниx систeмax привoдів бeз змeншeння прoстoру в сaлoні. Чтобы спoживaчів Hyundai цe означає отримання ще більших переваг від більш передових інновацій.

Сповнена переваг, щоб зробити життя комфортнішим

Електроавтомобілі Hyundai, побудовані бери E-GMP, пропонують клієнтам низку переваг.Однією з найбільш значущих є можливості швидкої зарядки. Завдяки зарядному пристрою 350 кВт та високошвидкісній зарядці з робочою напругою в 800 В акумулятор може зарядитися від 10 прежде 80 відсотків всього по (по грибы) 18 хвилин. Це є вдосконаленням основної зарядки з напругою 400 В, яка може зайняти від 30 хвилин по години, щоб зарядити ідентичний согласно місткості акумулятор. П\’ять хвилин потужної зарядки можуть забезпечити більше 100 кілометрів їзди.

Можливості інтегрованого багатофункціонального зарядного пристрою

Дефинитив E-GMP Power Electric (PE) – це перша метода, яка підтримує мультизарядність кроме будь-яких додаткових компонентів или адаптерів. У той час, як транспортні засоби, що безграмотный базуються на E-GMP, потребують встановлення окремого бортового зарядного пристрою раньше тим як скористатися системою мультизарядки, що призводить поперед додаткових незручностей та витрат интересах водія. Завдяки посиленому перетворювачу, задній двигун та інвертор вперед подачею напруги на акумулятор, підвищують її з 400 В вплоть до 800 В. Ця система постійно забезпечує високошвидкісну зарядку у 800 В незалежно від фактичної напруги зарядного пристрою.

Зарядний пристрій «на колесах»

Завдяки функції V2L (vehicle-to-load – від автомобиль до електроспоживача) будь-який електроавтомобіль, обладнаний E-GMP, одночасно є зовнішнім павер-банком великої ємності. Вбудовані двонаправлені зарядні пристрої можуть заряджати зовнішні акумуляторні пристрої. Чтобы використання функції V2L водіям поперед. Ant. после зарядкою потрібно лише вставити трансформатор. Завдяки максимальній вихідній потужності 3,68 кВА, функція V2L задовольняє всі потреби клієнтів – від зарядки смартфонів,ноутбуків та електричних велосипедів перед живлення кемпінгового обладнання. Крім того, водії можуть використовувати свій IONIQ 5 в целях заряджання інших пристроїв і навіть інших електроавтомобілів.

Більше безвыгодный потрібно хвилюватися про репертуар ходу

Користувачі отримають більше комфорту завдяки збільшеному запасу скорее. Завдяки стандартизованим акумуляторам великої ємності електроавтомобіля, що побудовані получай платформі E-GMP пропонують кращий припас(ы) ходу. За даними WLTP, IONIQ забезпечує припас(ы) ходу до 480 кілометрів.

Нова помост для більшої потужності

E-GMP також покращує ефективність водіння. Важка радиатор розташована нижче та між осями, в центрі платформи, забезпечуючи низький штаб-квартира ваги. Це не тільки покращує проходження поворотів, прискорення та стійкість, а і завдяки кращому розподілу ваги, керованість. П\’ятиважільна доктрина задньої підвіски поглинає поздовжні, поперечні та вертикальні коливання, оптимізуючи уют та керованість. Інтегрована ведуча вісь – єдина конструкція, яка суміщує в собі место карданного валу та підшипників коліс – забезпечує передачу потужності від двигуна прежде коліс. У порівнянні з двома окремими частинами, інтегрована ведуча вісь нате 42% жорсткіша і на 10% легша, що значно покращує керованість та якість їзди.

Зручне обслуговування акумулятора

Стандартизувавши акумуляторну батарею та об’єднавши її модулі в єдиний объединение, E-GMP спростила ремонт акумуляторів. Тепер спустя пошкоджені акумулятори не потрібно міняти огулом блок – можна замінити лише окремі несправні модулі, що значно зменшує вартість ремонту про споживачів.

Розроблена для отримання задоволення від автомобіля

Архітектура E-GMP пропонує більше внутрішнього простору у електроавтомобілі. Завдяки своїй видовженій колісній базі та рівній підлозі внутрішній простір було повністю переосмислено. Крім того, були інтегровані додаткові засоби безпеки, що реалізовані лише в E-GMP.

Інтер’єр з більшим простором

E-GMP перевизначає пропорції автомобіля з електричною установкою. Плаский акумуляторний узел, що розміщений в центральній частині платформи, створює підлогу помимо виступів, покращуючи внутрішній простір автомобіля.

Пользу кого користувачів довга колісна базис та рівна підлога означають більше місця в целях ніг і більший комфорт у подорожах, особливо подле довгих поїздках.

Передні та задні сидіння, а також рухома центральна балка можуть трансформуватись, відповідаючи потребам споживача і його стилю життя. А завдяки покращеним пропорціям внутрішнього простору дизайнери мають більше свободи втілювати інновації у інтер’єрі автомобіля. Замість того, щоб погоджуватися сверху традиційний стиль автомобільного дизайну, інтер’єр можна перетворити в кардинально новий простір.

Інтер’єр получи основі модульної системи

Інженери Hyundai створили гнучку модульну платформу, надаючи клієнтам більше опцій, які можна встановити в автомобілі, оскільки вона може служити основою к різних типів кузовів та моделей. Передня і задня частини автівки та колісні арки, — це зони, які можна змінювати відповідно перед призначення та характеристик автомобіля, створюючи окладистый набір різних модельних конструкцій. Зони які впливають возьми ефективність авто – простір во (избежание фронтального поглинання ударів, передня та задня підвіски, а також торс акумулятора – фіксовані, що означає, що вони залишаються однаковими і в одному й тому самому місці интересах всіх моделей на базі E-GMP. Ці фіксовані місця гарантують безпечніші та більш спокійні подорожі, а також більш надійний захист пасажирів та акумуляторних батарей.

Перероблений структурний цель

E-GMP сумісна як для моделей із заднім приводом, в среднем і з повним приводом і не має виступаючих конструкцій підлоги. Відсутність тунелю карданного валу, характерного с целью автівок з двигуном внутрішнього згорання, забезпечує рівну підлогу. E-GMP може мати двигун про автомобілів з заднім приводом держи задній осі, а для повнопривідного інший двигун можна без труда додати на передню вісь. Ця функція надає споживачам можливість обирати між заднім та повним приводом і безвыгодный хвилюватись з приводу того, що кружок з повним приводом може бути менш просторим.

Компактному електродвигуну потрібно набагато менше місця під капотом у порівнянні з громіздким ДВЗ – от це об’єм моторного відсіку значно зменшується. Передній звис вкорочений, платье спадає більш різко, а частина системи вентиляції та кондиціонування повітря розміщена немного спустя, де був би ДВЗ, зменшуючи розміри та забезпечуючи витончений проектирование салону. Такий дизайн дозволяє водієві і пасажирам переднього ряду насолоджуватися більш просторим та комфортним середовищем.

Міцна конструкція во (избежание безпечніших подорожей

E-GMP також забезпечує додаткову безпеку для того пасажирів. Сталева конструкція оптимізована в (видах поглинання удару та розподілу енергії, щоб захистити як батарею, (на)столь(ко) і водія з пасажирами. Багатоскелетна состав передньої рами поглинає енергію удару быть зіткненні. Амортизуюча рама заднього бампера розсіює енергію удару присутствие задньому зіткненні.

Горизонтальне кріплення, яке заруливать в акумулятор, виготовлене з надміцних сталевих пластин, покращує стійкість з\’єднання акумулятора і підлоги та захищає акумулятори у разі зіткнення. В разі бічного зіткнення енергію удару поглинають екструдовані алюмінієві підсилювачі конструкції захисту батареї.

IONIQ 5: перший акумуляторний електроавтомобіль, побудований для основі E-GMP

Hyundai вже випустила свою першу серійну пример, яка побудована на E-GMP: IONIQ 5, перший автомобіль з електричною силовою установкою, у новій лінійці бренду IONIQ. IONIQ 5 є безпосереднім доказом багатьох відчутних переваг, які E-GMP пропонує клієнтам.

Перероблена центральна кронштейн

По-перше, через відсутність тунелю пользу кого карданного валу центральну микроконсоль Universal Island можна пересувати спервоначалу і назад. Завдяки плоскій підлозі вона має достатньо місця интересах переміщення на 140 мм. Такий артикул консолі надає пасажирам більше простору всередині. Крім того, це дає можливість сісти та вийти з машини з до скорого свидания-якого боку, якщо ви припаркувалися у вузькому місці. Чтобы пасажирів заднього ряду Universal Island пропонує швидкий бездротовий зарядний пристрій во (избежание телефонів потужністю 15 Вт та порти USB. Universal Island перевизначає центральну балка завдяки її здатності рухатися та розширеній функціональності, що значно перевершує очікування від звичайного підлокітника.

Сидіння підвищеного комфорту

Завдяки рівній підлозі, передні сидіння IONIQ 5 можна розташувати числом-особливому. За допомогою електричних регулювань спинки відкидаються під великим кутом , а пасажири можуть насолоджуватися комфортним відчуттям невагомості. Передні сидіння тепер бери 30 відсотків тонші, ніж сидіння в інших моделях Hyundai, що дає ще більше місця про ніг заднім пасажирам.

Додатковий простір исполнение) зберігання

Зменшений відсік двигуна вивільняє в передній частині автомобіля додаткове місце угоду кому) багажу, користувачі можуть отримати задолго. Ant. с 57 літрів додаткового місця пользу кого зберігання багажу. Ця опція стане в нагоді під часочек довгих подорожей, для яких потрібен додатковий простір.

Використання потенціалу E-GMP

E-GMP направлена получай успішний розвиток та розробку майбутніх автомобілів Hyundai. Перрон відіграватиме життєво важливу дело у планах компанії запустити у виробництво 23 нових електрифікованих автомобіля протягом наступних п’яти років. Перед 2025 року компанія планує продати більше одного мільйона автомобілів з електричною силовою установкою у всьому світі. В епоху розвитку електроавтомобілів E-GMP знаменує собой новий орієнтир, і перша трафарет, побудована на ній – IONIQ 5 – була названа ЗМІ «переломним моментом». Представлений нате початку цього року, IONIQ 5 з його інноваційними функціями переосмислює «електроавтомобільний» спосіб життя.

В Україні отбытие продажів   абсолютно нової моделі IONIQ 5   возьми базі платформи E-GMP планується вже в серпні цього року.

Комментарии и уведомления в настоящее время закрыты..

Комментарии закрыты.