Стиль, компактність і потужність: Тойота Центр Київ «Автосаміт» представляє новий кросовер Yaris Cross

f2f28b1db92acd75cf2c0ab93bd63d64

Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

Toyota прeдстaвляє нa єврoпeйськoму ринку нoвий кoмпaктний крoсoвeр Yaris Cross, ствoрeний нa бaзі xeтчбeкa Yaris. Цe вирaзний і стильний aвтoмoбіль із чудoвoю мaнeврeністю тa динaмікoю, щo відпoвідaють aктивнoму спoсoбу життя й вимoгaм вoдіння як у місті, тaк і пoзa ним. Мoдeль дoступнa к зaмoвлeння з 13 вeрeсня 2021 р.

Кeрувaння aвтoмoбілeм міськими дoрoгaми мaє свoї виклики. Тoму висoкa нaдійність, чудoві xaрaктeристики кeрмувaння, фoкус нa eкoлoгічнoсті тa кoмпaктність aвтoмoбіля є нaдвaжливими в целях вільнoгo й кoмфoртнoгo пeрeсувaння вулицями містa. Всі ці якoсті втілив у сoбі нoвий кросовер Toyota Yaris Cross.

Нова гібридна силова агрегат

В Yaris Cross впроваджено гібридну технологію Toyota четвертого покоління. Це одна з перших моделей Toyota, -де застосована гібридна силова директива з 1,5-літровим двигуном*. Її створено получи основі більших 2,0-літрових та 2,5-літрових гібридних силових установок, що використовуються у новітніх C-HR, RAV4 і Camry.

Гібридна версія Yaris Cross оснащена новим 1,5-літровим трициліндровим бензиновим двигуном, що працює из-за циклом Аткінсона. Він забезпечує менший рівень тертя та механічних втрат, оптимальну швидкість згорання, а також високий крутний секунда при низьких обертах і чудову ефективність пального. Нова гібридна учение забезпечує максимальну потужність у 116 кінських сил. Рівень викидів CO2 становить 87 г/км у комбінованому циклі**.

Окрім гібридної версії, новий кросовер Yaris Cross если пропонуватись із бензиновим трициліндровим двигуном об’ємом 1,5 літра, потужністю 125 к.с. Двигун получи вибір буде оснащено безступеневим варіатором СVT нежто 6-ступеневою механічною трансмісією.

Практичний та універсальний

Yaris Cross забезпечує високий уют користування. Автомобіль, залежно від комплектації, може бути оснащений електроприводом дверей багажного відділення. Підлога багажного відділення має функцію регулювання висоти ради зручного користування та збільшення багажного простору, а около складених сидіннях дозволяє перевезення довгомірного багажу.

Yaris Cross — це уособлення практичності. Навіть із піднятими сидіннями та встановленою шторкою багажне відділення є доволі просторим. Щоб збільшити вантажний простір, можна скласти задні сидіння у пропорції 40:20:40. Таким чином реалізується сучасний пасажирський простір з урахуванням потреб щодо розміщення багажу.

Передова концепция допомоги водію

Yaris Cross побудований для модульній платформі Toyota GA-B, що забезпечує високу жорсткість кузова та збалансованість шасі во (избежание чудової керованості автомобіля, а також підвищену безпеку получи дорозі. Крім того, новий кросовер оснащено комплексом систем безпеки та допомоги водієві — Toyota Safety Sense***. Вони допомагають запобігти аваріям, сповіщаючи водія для можливі зіткнення, а також можуть автоматично долучити гальмування чи допоміжне кермування.

Проектирование

Дизайн Yaris Cross нагадує класичні позашляховики з високим кузовом і великими колесами, що демонструють його міць та цілеспрямованість. Автомобіль створено спільними зусиллями європейських та японських експертів. В среднем, Yaris Cross поєднує вишуканість і енергійність, відповідаючи індивідуальним потребам водіїв. Це надійний та мінімалістичний автомобіль, що є водночас компактним, спритним і потужним.

В створення дизайну екстер’єру розробників Yaris Cross надихнула міць і преміальність алмазу. Верхня частина кузова Yaris Cross «зрізана» та зовні нагадує баллас, підкреслюючи 4 крила кросовера. Автомобіль також має сильну горизонтальну вісь, що забезпечує чудовий бревно і рівновагу, великі квадратні арки й потужні 17-дюймові колісні диски.

Передня частина Yaris Cross успадкувала риси модельного ряду кросоверів Toyota та водночас підкреслює індивідуальність нового автомобіля. Задня частина кузова забезпечує стійкість автомобіля, вслед якої широкі крила демонструють впевнену посадку держи колесах. Автомобіль має горизонтальні задні ліхтарі та заднє скло, характерні к лінійки Yaris. Проте вони широкі, а квадратні дверцята багажника вказують получи и распишись збільшений багажний простір.

Досліджуючи колірні тенденції, зокрема тренд получи и распишись використання золотого відтінку та кольорів дорогоцінних металів, розробники Yaris Cross створили новий колір — «Латунний золотий» (Brass Gold)****. Він поєднує золотий колір та зеленуватий відтінок, що підкреслює урбаністичність моделі.

SUV с целью міста

Toyota створила компактний Yaris Cross, исполнение) якого характерні вища обрушение водія за кермом, практичність, просторість інтер’єру й передові експлуатаційні характеристики, що роблять автомобіль чудовим варіантом ради подорожей містом.

Новий кросовер Toyota приблизно возьми 25 см довший у порівнянні з хетчбеком Yaris. Передній звис автомобіля більший держи 60 мм, а задній — получай 180 мм, що забезпечує збільшений простір автомобіля всередині. Дорожній кліренс получи 35 мм вищий, ніж у Yaris, та становить 170 мм. Автомобіль загалом є вищим та ширшим — нате 90 мм і 20 мм відповідно. Довжина колісної бази Yaris Cross становить 2 560 мм. Загальна довжина нового кросовера — 4 172 нежто 4 197 мм, залежно від комплектації, широта — 1 765 мм, а висота — 1 595 мм.

Yaris Cross — це кросовер чтобы подорожей як містом, этак і за його межами. Він розроблений спеціально пользу кого європейського ринку та виготовляється нате заводі Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) в Європі.

* Тута і далі значення вказане умовно та може незначною мірою відрізнятися від робочого об’єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в Тойота Правительство Київ «Автосаміт».

** Дані ради циклом NEDC, отримані в процесі підтвердження відповідності, безо урахування індивідуальної манери керування автомобілем, якості дорожнього покриття й інших умов (дорожніх, погодних тощо). Показники можуть суттєво відрізнятися від зазначених та визначаються лише експериментальним шляхом.

*** Електронні системи є допоміжними та после жодних обставин не можуть замінити водія, який завжди є відповідальним после безпечне керування. Перед початком руху водій повинен ознайомитися з експлуатаційною документацією та впевнитися в безпечності обраного способу керування.

**** Наведені после этого і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися аль бути відсутніми в інших документах альбо матеріалах.

Комментарии и уведомления в настоящее время закрыты..

Комментарии закрыты.